Bosch KGE36EI41 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EI41 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nikky van Dongen 09-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Vanaf begin goed gevoel bij deze koelkast, zowel buiten als binnenkant zien er zeer degelijk uit.
De koelkast heeft een practische indeling en vooral de chillerbox voor vleeswaren en visproducten vind ik een uitkomst,blijft echt langer vers.
Het geluidsniveau valt me enorm mee, koelkast staat in open keuken, maar je hoort 'm nauwelijks.
Vorige koelkast was 't net niet, deze wel.....

hollo1956 25-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

mooie koel-vries combinatie qua vormgeving
super indeling en gebruiks vriendelijk
en ook nog eens energie zuinig in gebruik
de combinatie bevalt ons zeer goed

Hester Jansen 24-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Na goed zoeken heb ik gekozen voor deze koel-/vriescombinatie van Bosch. Eigenschappen die me over de streep trokken waren: energiezuinigheid, vormgeving, anti-fingerprints, inhoud koeling en vriezen (bigbox)en de crispbox.
Ik ben verrast over de functionaliteit. Handig is het uitklaprekje voor flessen en de inzetbox in de groente en fruitlade. OOk heel handig is dat het bovenste deurvak zeer geschikt is voor kaas en boter vanwege de temperatuur.
Ik heb hem nu een paar dagen in huis en ik ben er ontzettend blij mee. Hij is zeer stil qua geluid, blijft lekker schoon buitenom er kan echt heel veel en toc h blijft het overzichtelijk doordat de indeling heel transparant is. Wat ik anders zou willen is: ik zou meer ruimte willen om flessen recht op te zetten, dus ik moet kijken of ik schappen ga verzetten om dit te creeeren. Een deelbaar schap zou handig zijn als je deze kan openklappen, zodat er extra flessen kunnen staan in de koeling. De flappen in het deurvak voor flessen vind ik erg stroef, die verwijder ik misschien nog. Een aanrader vind ik deze mooi vormgegeven en super zuinige Koel/vriescombinatie!

Fam. Verbeek 07-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

In een woord een super koel/vriescombinatie.
Stijlvol en een sieraad in de keuken.
Ruim en overzichtelijk en erg stil en een mooi eigentijds uiterlijk.

Minnie K. 28-02-2014

Wat een stoere koelkast!
Echt een sieraad in onze keuken.
Als je de koelkast opent, valt direct het prettige licht op en natuurlijk de goede, vooral praktische indeling. Ook lekker veel ruimte voor groenten. De aparte lade voor vlees en vis vind ik ook erg slim en praktisch.
Kortom overal is gewoon goed over nagedacht.
Dat ie dan ook nog zuinig in gebruik en stil is, is dan natuurlijk een mooie bonus.

Moosje73 26-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Ik heb de koelvriescombinatie nog maar net maar ben er al erg tevreden over. De koelvriescombinatie is erg stil, de LED verlicht is erg prettig en hij staat mooi in mijn keuken. Eén klein nadeel, het flessenrekje in de deur is iets kleiner dan in mijn vorige koelvriescombinatie. Maar al met al een hele goede koop.

Guus Weltevree 19-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Eindelijk een koel-vries combinatie die voldoet aan mijn verwachtingen, vooral qua geluidsniveau, en daardoor heel geschikt voor een open keuken, ook qua uitvoering en met een fijne indeling.
Ben met deze Bosch heel content en hoop er nog vele jaren plezier van te hebben.

sjaak1975 10-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Zeer net uitziende koelkast. Strak design zonder poespas. Indeling is zeer overzichtelijk en ruim. Grote pluspunt is de enorm fellle led die de koelkast zeer goed verlicht. De super vroes en superkoel stand werken ook zeer goed. Alleem 1 nadeel is dat hij soms beetje geluid maakt als hij koelt maar dit hoor je niet of nauwelijks. Echte aanrader

Cremes 06-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Heel blij met de nieuwe Bosch koelkast. Hij is super stil en super zuinig. Geen last van vingerafdrukken op het roestvrijstaal.

blijde aankoper 03-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

De combinatie ziet er heel mooi uit. Hij staat vrijstaand in de keuken en is een plaatje! Na al het gegorgel en gepruttel van mijn vorige combinatie is deze een verademing. Je hoort hem nauwelijks! Indeling bevalt prima, genoeg ruimte zowel in het koel als in het vriesgedeelte. Heel tevreden over deze aankoop! Over duurzaamheid kan in nog niet veel zeggen daar de combinatie nu één week in mijn keuken staat.

Jan Wouter van Cappelle 29-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Gebruiksgemak - indeling is goed maar soms net aan de krappe kant
Vormgeving - Nette, luxe uitstraling
Duurzaamheid - A+++!
Geluidsniveau - Ik hoor'm niet

Jeroen uit Zundert 27-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Gebruiksgemak is erg goed te noemen. Logische toetsen en een functionele indeling met handige vakken. De vormgeving is erg goed. Strak en netjes afgewerkt. De handgrepen vind ik niet lelijk en zeker minder plastic-achtig als bij sommige andere merken, maar toch is hier nog iets te winnen op design-gebied.
De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen gezien de korte tijd dat ik hem in bezit heb.
Het geluidsniveau is gewoon goed!

consat 16-12-2013

Mooi strak ontwerp.
Alleen de ventilator kon wat groter en langzamer, dan is hij stiller.
Maar deze koelkast is al vele malen stiller dan mijn oude.
En deze koelkast slaat ook niet zo vaak aan en dat scheelt ook geluid.
Van binnen ook mooi strak en dat is weer gemakkelijk schoon temaken.
Dus ik ben zeer tevreden met deze koelkast.

A.B.M. Wilbers 12-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Vanwege de hoogte zeer gemakkelijk openen van het koelgedeelte en het vriesvak, goed en helder verlicht en je kunt de kast overzichtelijk inpakken, vooral de aparte laden voor groente en vlees zijn handig.
Mooi model, glad zonder extra randen, oogt modern.
Je hoort de koelkast niet draaien en vooral het energie verbruik +++ staat ons wel aan. als Bosch 8 jaar garantie durft te geven moet het wel een goede koel-vriescombinatie zijn. Al met al een goede koop.

doggy42 07-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

een mooie stijlvolle koelvries combi
net in bezit is erg stil en heeft een mooie indeling.
alles is ook degelijk uitgevoerd, kortom een goede aankoop

Kees van Vliet 07-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

In de vergelijking met de andere koel-vrieskasten bij de leverancier sprak deze combinatie ons direct aan. Door zijn design is het een aanwinst in de keuken. Het zijn goed in de hand liggende handvatten. De enorme groentelade is zeer praktisch. Over de andere ruimten is goed nagedacht - voor je plezier doe je de koelkast open om iets te pakken of er in te zetten. Wij zijn tevreden over deze aankoop en wij hopen er nog vele jaren plezier van te hebben.

Rosa16 04-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGE36EI41 rvs

Ik ben erg blij met deze koel/vries combinatie.
Hij is mooi om te zien, geruisloos, koelt erg goed,
prettig in het gebruik en de indeling is ook goed.